środa, 20 listopada 2019

PRAWA DZIECKA!

PRAWA DZIECKA!
Każde dziecko to ,, mały człowiek'' posiadający swoje prawa.
 Elfy już to wiedzą, teraz niech każdy dorosły usłyszy słowa piosenki!


„Mam prawo żyć, mam prawo być-sobą 
Czuć się bezpiecznie, wolną być osobą.
Mam prawo kochać i kochanym być
Nie można mnie krzywdzić poniżać i bić 
Mogę się śmiać, może się dziać pięknie 
Pragnę być zdrowy, rosnąć w swoim tempie 
mam prawo wybrać sam przyjaciół swych
Nie można mnie zmuszać do uczynków złych.

Refren: Dziecka, dziecka, prawa, prawa 
Poważna sprawa, poważna sprawa, 
Dziecka, dziecka, prawa, prawa 
To nie zabawa, to nie zabawa.

Mam prawo śnić, mam prawo być-inny. 
Mogę być słabszy, lecz nie czuć się winny. 
mam prawo śpiewać głośno kiedy chcę 
mam prawo płakać-cicho gdy mi źle”

słowa i muzyka: Jerzy Kobyliński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.