piątek, 23 maja 2014

DZIEŃ MAMY...


Pewnego razu było dziecko gotowe, żeby się urodzić.
Więc któregoś dnia zapytało Boga:
- Mówią, że chcesz mnie jutro posłać na ziemię,
ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe
i bezbronne?
- Spomiędzy wielu aniołów wybiorę jednego dla ciebie.
On będzie na ciebie czekał i zaopiekuje się tobą.
- Ale powiedz mi,
tu w Niebie nie robiłem nic innego tylko śpiewałem
i uśmiechałem się, to mi wystarczało, by być szczęśliwym?
- Twój anioł będzie ci śpiewał
i będzie się także uśmiechał do ciebie każdego dnia.
I będziesz czuł jego anielską miłość
i będziesz szczęśliwy.
- A jak będę rozumiał,
kiedy ludzie będą do mnie mówić,
jeśli nie znam języka, którym posługują się ludzie?
- Twój anioł powie ci więcej pięknych
i słodkich słów niż kiedykolwiek słyszałeś,
i z wielką cierpliwością i troską będzie uczył Cię mówić.
- A co będę miał zrobić,
kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą?
- Twój anioł złoży twoje ręce
i nauczy cię jak się modlić.
- Słyszałem, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?
- Twój anioł będzie cię chronić,
nawet jeśli miałby ryzykować własnym życiem.
- Ale będę zawsze smutny,
ponieważ nie będę Cię więcej widział.
- Twój anioł będzie wciąż mówił tobie o Mnie
i nauczy cię, jak do mnie wrócić, chociaż ja
i tak będę zawsze najbliżej ciebie.
W tym czasie w Niebie panował duży spokój,
ale już dochodziły głosy z ziemi
i Dziecię w pośpiechu cicho zapytało:
- O, Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć powiedz mi, proszę, imię mojego anioła.
- Imię twojego anioła nie ma znaczenia,
będziesz do niego wołał: „MAMUSIU”.

Z okazji Dnia Mamy chcemy wszystkim dzielnym 

Mamom życzyć wszystkiego najlepszego!  A przede 

wszystkim dużo wytrwałości, cierpliwości oraz jak 

najwięcej czasu dla swoich pociech. 

                                                                                                                    Personel oddziałów przedszkolnych . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.