środa, 25 maja 2022

MOJA MAMA!

 Moja mama...❤❤❤❤ Moja mama ma jasne włosy, a pani dała mi brązową nitkę... Moja mama ma duże niebieskie oczy, a moja nosi okulary... Jak wygląda twoja mama? Jest ładna...naj...na całym świecie 😘😘 Jestem mamą kochane Elfy 🥰🥰🥰🥰🥰🥰i mam nadzieję, że  moje dzieci myślą tak samo🤔🤔🤔Pewnie pani Olu ...pani musi być świetną mamą ... Choć jest to trudna rola, czasem bardzo wyczerpująca to nagroda jest bezcenna. Dziecko cudne, jedyne, czasem niesforne...  Dziś ogromna lekcja dla wszystkich... 🥰🥰🥰🥰

Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż.” J. Korczak

                                                     Olga Ziarko


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.