sobota, 14 listopada 2020

POCZUJ, DOTKNIJ, ZAPAMIĘTAJ !

 Dotknij, poczuj, zapamiętaj - powrót do przeszłości... Dziś na drodze Elfów od samego rana czekało mnóstwo niespodzianek. Proszę pani, proszę pani...zawołały dzieci, gdy weszłam do sali. Hi, hi...śmiech rozległ się po całej sali. Dlaczego się śmiejecie? - spytałam. Jesteś stara...pani jesteś babcią...Dzieci podekscytowane podskakiwały w miejscu. Nie jestem stara, tylko inaczej ubrana- odpowiedziałam na pytanie. A teraz mnie posłuchajcie...Zapadła cisza, a to co działo się dalej, to tylko magia...Podroż do świata, którego nie znamy...Proszę pani, proszę pani...ja już wiem jak kiedyś żyli moi przodkowie... Łaał... słychać było jak dzieci reagują na dzisiejsze zajęcia😊



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.