niedziela, 27 października 2019

PASOWANIE NA PRZEDSZKOLAKA!

Tata ma pracę, mama ma pracę,
Starsza siostra przyjaciół w szkole,
A ja mam swoje przedszkole.
Jest moje, bo tutaj są moje panie i moi koledzy.
Jest moje, bo tu moja skarbnica wiedzy.
Tu w szatni jest miejsce na moje ubranie.
Tu się uczę, bawię i jem śniadanie.
Jest najlepsze, choć o innych wiem niewiele,
Ale tutaj chodzą moi wszyscy przyjaciele.


Pasowanie na przedszkolaka  - to bardzo ważny dzień, dla nowo przyjętych dzieci oraz ich rodziców. Maluchy do tego dnia przygotowują się od początku pobytu w przedszkolu.

Niepewność, strach, płacz..., który z czasem zamienia się 
w przepiękny uśmiech, taką drogę pokonuje każdy z nas, a swój pierwszy debiut pokonały właśnie dzieci z naszego przedszkola. 
Zanim dzieci oficjalnie zostały przedszkolakami zaprezentowały swoje zdolności artystyczne: śpiewały piosenki, tańczyły, recytowały wiersze. 
Za swoje pierwsze wspólne występy otrzymały mnóstwo oklasków. Był to pierwszy tak ważny debiut przedszkolaków, a na twarzach rodziców można było zauważyć zachwyt z występów swoich pociech.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.