wtorek, 21 czerwca 2016

POŻEGNANIE PRZEDSZKOLA!


Poranek czerwcowy słonkiem przystroił nasze przedszkole.

My dziś ubrani świątecznie we wspólnym stajemy kole.

Dziś nasze twarze maleńkie ogarnia tęsknota, żal.

Tak miło tutaj i pięknie, lecz czeka nas inna dal.

I nigdy nie zapomnimy jak dobrze było w tym kole.

Chociaż do szkoły idziemy w sercu zostanie przedszkole.

Żegnajcie wszystkie zabawki już nie czas bawić się z wami.

W szkole idziemy siąść w ławki, a swe przedszkole żegnamy.

Gdy przedszkole witałem jako maluch spłakany
 

nie mówiłem „dzień dobry” i trzymałem się mamy.
 

No a teraz popatrzcie jaka wielka odmiana
 

czytam, liczę i tańczę i nie trzyma mnie mama.
 

Że tak wiele dziś umiem, dziś dziękuję za to
 

mogą dumni być ze mnie, moja mama i tato.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.