poniedziałek, 16 lutego 2015

Z Babcią i Dziadkiem w kinie...




 .
 



BABCIA WRÓŻKA 

 W ogrodzie mojej babuni
Śmieją się astry i róże,
A ja wiem dobrze, że babcia
Jest jedną z najmilszych wróżek
Babcia-wróżka, babcia -wróżka
To cudowne mówię wam!
Babcia-wróżka, babcia -wróżka
Tak wspaniałą babcię mam
Gdy babcia piecze mi ciasto,
Ja skradam się na paluszkach,
Potem je zjadam ze smakiem
Do ostatniego okruszka
Babcia-wróżka, babcia -wróżka
To cudowne mówię wam!
Babcia-wróżka, babcia -wróżka
Tak wspaniałą babcię mam
Lubimy siadać przy oknie,
Gdy dzień już powoli gaśnie,
Babcia tak pięknie czaruje
I opowiada baśnie. 


Bardzo dziękujemy naszym KOCHANYM BABCIOM I DZIADKOM za udział w dzisiejszym spotkaniu, mamy nadzieję,że miło spędziliście czas z Waszymi wnuczkami. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.